Måndag

Ja här sitter vi nu på kvällskvisten med ångesten djupt grävande i våra sinnen.

El nja, de ska bli skönt å komma hem, fast ändå inte. back to life, back to reality liksom.


man kommer sakna värmen lite, men förhoppningsvis gå de väl mot vår hemma, iaf vad jag hört.
Men ja skulle inte bli förvånad om de kommer vräka ner tre meter snö bara för att liksom.med min otur så blir de så, plus lite drivis och -45 grader.

Nåja.

idag ha vi inte gjort så möe faktiskt, lekt stekare vid poolen, vinkat av dom två pepparkakorna som åkte hem en dag tidigare än oss och ätit middag. ja vi va in på marknaden i ban phe också...

gjorde inget märkbart fynd men de ligger iaf en massa cider i min väska nerpackad nu!! Hihi! ;P

nu har vi packat, så imorgon är det bara städning kvar å lite diverse. hinna glassa lite i solen också kanske. vem vet.

sen väntar den förbannade långa resan hem, det är underbart å vara här men resan, PUST!

Jag ska fan uppfinna en sån där apparat som man går in i, trycker på en knapp å vips e man framme.

självklart ska jag INTE ta patent på den, då kommer de ju vara folk överallt!! de funka ju liksom inte..


Här sitter vi nu, tre geeks i soffan. Tina ser allmänt trött å förvirrad ut, peppe nördar framför enduro mx sidorna såklart, å jag lodar här på bloggen.

man kanske ska ta å sova så man komma upp imorgon iställe.

Jag bjussar på en bild idag som va klockren.

detta mina vänner, är anledningen varför Peppe inte blir nå brun!!!

(har försökt fått han å förstå att sola, de gör man OVANFÖR vattnet i 2 veckor nu...)



Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHA

2009-04-27 @ 18:30:16
Postat av: sussi

hahaha, ja eller åtminstånde OVANPÅ

vattnet i en uppblåsbar stol/fotölj,

gärna sån där med hållare för biran :D

2009-04-27 @ 22:41:04
URL: http://abouther.blogg.se/
Postat av: Sara

han är verkligen värre än barna! :D aldrig sett en fullvuxen karl leka i poolen så mkt som han gör.

2009-04-28 @ 10:13:54
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0