Onsdag



Ungefär såhär har dagen sett ut idag!

Vi har legat på Kim beach å bara gottat oss... ätit lite mat och solat, el ja jag har mest legat i skuggan pga min fina brända rygg som just nu har märken efter ett gina trico linne. Fint! ICKE!

Ser ut som jag är kroppsmålad.. måste sola bort de men har fått början till värmeutslag på armarna och i knävecken så imorgon blir de fan skugga hela dagen fast de va tänkt att vi skulle åka bak på bilen igen å kasta vatten men ja vill inte få värre...

Peppe va duktig å va ute å gick idag han vilket resulterade i rygg a la bränd. Haha!

(han som säger att han aldrig bränner sig, jojo!)

iaf så sitter jag på altanen nu med en cider, finns det nåt godare än detta?




Näe för SPY ciderna e så förbannat goda!!

Måste dock in å köpa mer ikväll för nu e sista uppdrucken...

Jag tog massage idag igen, de är så förbannat härligt å knappast nånting man unnar sig hemma med dom hutlösa priserna dom tar där.. men lite över 60kr är de fan värt ;P

Softa lite och sen dra iväg å käka middag, så ser väl kvällen ut!

Ha de gött!

Sanna, I MISS YOU MISS BELINDA EVERY MORNING!!

Kommentarer
Postat av: Motti

"mia, sitt inte i solen så du bränner dej å sen blir det en massa gnäll"hahaha!!!! låter det bekant? Höörrö du vad du dricker alkoholhaltiga drycker i parti och minut? vad chockad kroppen ska bli när du kommer hem till vardagen igen och den inte får dessa doser Mohaha!! Här faller det lite snöflingor och det är ett par grader varmt och en gråååååååååå himmel!!!!PUUUUUSSS

2009-04-15 @ 13:44:46
Postat av: Inger

Lite sent då, men ett stort grattis



Sedan tycker jag att ser lite äckligt ut,

en massa god mat, god dryck och en sol från en

klarblå himmel.

Nej tacka vet jag Sverige, lite gråmulet, lite hagel imorse. Falukorv och makaroner.

2009-04-15 @ 19:03:11
Postat av: Bossen

MISS U MISS BELINDA! <3 Tur är ju att man finns lite i dina tankar när du är borta. För här hemma är du saknad din fula jävel! Fan vad fusk du får glassa dig i solen everymorning! and dricka alkoholhaltiga drycker. GLASSSSIIGT liv! Puss bäst!

2009-04-15 @ 21:10:57
Postat av: Bossen!

MISS U MISS BELINDA! <3 Tur är ju att man finns lite i dina tankar när du är borta. För här hemma är du saknad din fula jävel! Fan vad fusk du får glassa dig i solen everymorning! and dricka alkoholhaltiga drycker. GLASSSSIIGT liv! Puss bäst!

2009-04-15 @ 21:12:00
Postat av: Emma

inte för att skrämma dig eller så ... men jag fick oxå märken på ryggen av ett brottarlinne efter en dag i solen för några år sen. dom märkena ser man fortfarande spår av. haha : )



ha det bäst ! puss.

2009-04-16 @ 08:45:21
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0