På väg

Nu sitter vi äntligen på tåget!!

alldeles bakvägen åker vi förutom peppe då som är lite kärring å måste åka rätt väg men han hamna ju bredid en blondin så han ska inte klaga!! ;P


Morgonen har utspelat sig som så att jag och peppe har sprungit om varandra på toaletten, han med sin "Boströms mage" och jag med min "Ullbergs mage". Hähä!

Trött som en gnu, ville som inte kliva upp imorse men man fick ju tvinga sig själv, ögonlocken hängde som två tegelstenar i fejjan på en.

Påven och Tina på tågstationen i Sundsvall!

  


Uppdatering:

Vi sitter bakom en barnfamilj som luktar SKIIIIIIT!!!!!!!!

Fan va de stinker alltså.. ja håller på å dö, gå å torka arsle på ungarna säger jag!! *spyr*


Kommentarer
Postat av: Linda

hälsa barnfamiljen från mig!

2009-04-11 @ 14:32:39
URL: http://tetree.blogg.se/
Postat av: mln

husqvarna mannen kan konsten att posa!

2009-04-11 @ 15:35:30
URL: http://mlajn.blogg.se/
Postat av: sofia

fyfan för dig mia, att dra från stan när jag kommer hem!! hafe u.

hihi nejdå, hade så jävligt nu i varma landet ;)

2009-04-11 @ 16:18:08
Postat av: M-a-l-i-n

hoppas resan gått bra! Jag väntar här hemma på dig grrrrrrr

2009-04-12 @ 02:15:14
URL: http://mykarma.blogg.se/
Postat av: motti

Jasså bara 33 gr? här var det nån minus när jag klev upp och dimmigt.Trodde först att det var mina glasögon som var skitiga men icke sa nicke!! du får ta dig en kall öl och kyla ner dej med och tänka på oss i kalla Norden. PUUUUUUUUSSSSSS hälsa!!!

2009-04-12 @ 09:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0