Söndag

Ja mina vänner!!!!

Det börjar dra ihop sig mot hemgång.. på ett sätt vill man hem, men på ett sätt inte.

Just nu sitter jag och längtar efter ostkrokar!!! MUMS!

Vaknade imorse, tror ni inte på fan att jag hade ont i halsen och näsan va helt igentäppt med äckeljävla snor?

Tack för de, var de första jag sa till Peppe imorse. han lyckades snika in baciller i mig fast ja sa åt han. Hmpf.

Å peppe den stackaren som varit sjuk längst börjar väl må bättre iaf.

Igår var vi till Classic Forest och käkade. ja nu vet ja inte hur ja ska kunna förklara det stället för att ge det rättvisa men iaf så äter du i skogen kan man säga, helt underbar omgivningen med massor av fiskar man matar och gångar man kan gå och kolla.

Fick äntligen min efterlängtade lax och jag kan säga att den faktiskt va värd 350 bht trots dom fyra stripsen man fick till.

Peppe åt kyckling med cashewnötter och resten av gänget tog in flera rätter, b.la krokodil, räkor, en soppa och nåt mer..

De vart livespelning där med, ofc "countLy Loads", thailändarna slarvar med R:et så dom säger L istället för R, och ni kan tänka er att vi skratta gott när han börja sjöng ;P

Annars har vi varit in på marknaden i Ban Phe igen, badat och solat som alla andra dagar förutom idag då.

Det har vräkt ner regn nästan hela dagen, under en stund då de va uppehåll drog vi ner till Pelle och Poo och åt lunch fast där va de invasion av flugor så vi skyndade oss hem igen...

Kycklingkebab e gött de ;P

annars ha dagen mest spenderats i soffa och säng, glott på massa film och serier, ett tag hade vi "böghög" i våran säng, såg ut som detta förutom att ja fattas på högra flyen:



Jag och Peppe ha suttit och glott på F1 i baren ikväll, el ja han ha glott å ja ha suckat och glott på datorn mest..
Joinade gjorde även Bronzo (bertil) och Ingemar så dom satt å surrade termer där så ja gömde mig i dataskärmen så gott de gick..

Imorgon är de måndag, vilket innebär hemgång för Fredde, aka Playboy även "skiter up allt toapapper" och Emma aka "hatar insekter"... tråkigt att dom fick en sista dag full i regn men de ha varit kanonväder övrigt.

Måndagen innebär pressning om det är fint väder vill säga och jag inte är mer hängig men hoppas de bara är en vanligt förkylning trots jag har ont i ena örat.. :S


Iaf så e jag lycklig, å de som b.la gör mig glad är detta som vi införskaffade oss i Rayong häromdagen:



JIPPIIEE!!

----------------------------------------------------------------------------------------------


     


     

Kommentarer
Postat av: Motti

Men du!! Inte har du köpt en rosa Taiwanesiks bilstereo?? Du kommer bara att kunna ratta in Thailands listan hahahha!! Näe då den passar som handsken i "Baggen".Det var väl inte bra att ni ska vara sjuka på semestern men baciller kommer och baciller går,elaka såna mia får!!

Nu har jag börjat att kratta och städa ute, idag och i går har det varit 17gr ute och strålande sol.Kanonskönt men det ser inte så bra ut till veckan så det blir nog lite kallare nu när ni kommer hem,om ni inte tar med er värmen hit?? I morgon är det jobb och på tisdag blir det sundsvall å lite shopping. Ska köpa trappräcket eller trapprepet.Må så gott å kram på er PUUUUUUUUUUSS

2009-04-26 @ 18:50:18
Postat av: M-a-l-i-n

men va fan en sån stereo vill jag oxå haaaaaaa

2009-04-26 @ 20:27:58
URL: http://mykarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0