Tisdag

nyss duschat av oss lite svett. el ja Tina sitter här å luktar lök fortf. haha!

ska kasta in henne där också nu.

vi har packat och städat lte på f.m, sen ha vi badat lite.

Jag och Tina va in till stan också en sväng för att uträtta ett secret ärende. Hähä!

På vägen dit börja de tokvräka ner regn, jag vann Miss wet t-shirt contest flera ggr om, Tina hade nämligen svart på sig och jag vitt.

iaf så fick vi vänta där inne en stund och då passade vi på att gå å dricka kaffe/choklad. Tina iskaffe för å svalka sig å jag som höll på att frysa ihjäl fick dricka varm choklad som jag kan säga va ungefär 95% ren socker bara. MUMS!

Dessvärre uteblev den där sockerkicken.

Ja nu ha vi kastat in Tina i duschen, jag måste ta tag i lite städning här i V-rummet och sen ska vi dra i oss nå käk och förmodligen skita en 739349049 ggr inan vi åker.

Tills vi ses igen, mina läsare på min vanliga blogg å peppes läsare nån annanstans, keep it real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0