Yeeeah!

Igår va de som sagt avskedsdricka för mig. jag tog ett jävla bra farväl av mig själv måste jag säga.

Va ute och promenerade lite igår när brudarna skulle hem och innan det kände jag mig inte alls packad.

Men när man kom in igen så fick väggarna agera stötfångare och vid sänggåendet åkte jag berg å dalbana och lite virvelvinden. OJ va roligt de va. INTE!

(gröna lund, släng dig i väggen, jag ordnar egen nöjespark för mindre pengar.)

Klev upp, yrade på lite å fumlade med vattenkranen, drack lite vatten, satte mig vid datorn och försökte surfa lite på the näät men de gick inte heller bra då jag fick jaga dataskärmen med blicken runt runt hela tiden så jag gav upp.

Försökte lägga mig igen, folk som säger att de räcker med att stoppa en fot i golvet har fett fel. HMPF!
Måste ha somnat till ett par minuter då man vaknar som i panik att de bara vrider om i magen och iväg bar de på toaletten efter att slagit i tårna och diverse lemmar i allt utstickande som finns.

Första spyan hamnade där den skulle. resten av ggr träffade jag golvet mer än i toaletten. JIPPI!
så där står jag ensam å eländig och torkar min egen spya samtidigt som jag spyr ännu mer.

Duktig kvinna jag, håller upp mitt eget hår, spyr och torkar själv. allt samtidigt. så ni som säger att kvinnor inte kan göra massa saker samtidigt, släng er i väggen.

idag mår jag som förjävligt, men jag har väl bara mig själv å skylla. el ja, hade de andra brudarna druckit lite mer hade jag sluppit dricka allt själv. haha ;) "para säämta lite"

Vaknade vid nio av världens skallebank och kom på i mitt stilla sinne att jag hade tvättid. å springa i massa trappor med tvätt va kanske inte riktigt de jag ville göra idag men ok.

men nu är de snart klart iaf, de mesta packat men får INTE glömma passet.

Jag vet någon som är hyfsat nervös nu iaf. inte nog med att toan fick sig en rejäl omgång inatt, den får sig en jävla omgång nu med av någon med krasslig mage. Hähä!

Btw, karlar snacka om att vi fruntimmer packar för flera månader, men Herr PÅVE ska inte säga nåt alls.
Han packa gosse värre än mig. de e fyrtioelva tröjor, kalsonger så han skulle kunna skänka alla thailands invånare ett par och måste man ha typ 7 badbyxor?
Svettas ni verkligen såpass om pungen i 30 graders värme?

Keep it real/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0